Monday 20 February 2012

.married.

Ok,be4 aku bebel n membebel panjang lebar...aku nk ucapkan hye kawan..selamat berkenalan..actually, blog nie da lama tercipta scene aku study kt uitm dihati ku to lg..tp memandangkan jari-jemari ku terase xberape berperasaan n malas tuk taip-menaip setiap perkataan lalu tersadai la blog ni tok beberape taun n skang bru nk active..so skang baru hatiku n jari jemari ku nie tergedik2 nak menaip..hehe ok..stop t pai pagi esok xbes lau nk cerita pasal sejarah pembikinan blog nie..


First at all,tok pengetahuan korang wlaupun korang xnak tau tp aku still nk story morry jga..ok boleh dikatakan  semua bestie aku nak KAWEN..waaaa xleh trima kenyataan..come on gurl2 n boboy umur muda lg br 23years..da nk jd ayah n mama mithali..huwaaa.. bukan pe t n sape aku nk hangout..? nk shoping? nk  karok..? n nak ape2lg la.. waaaa tp xpe la aku doakan kebahagiaan korang k :)  


No comments:

Post a Comment